söndag 13 maj 2012

den13maj2012

Hello, idag har det inte hänt så mycket, Emelie har varit här, vi har varit ute och fotat och sett på tv lite.
Har inget mer intressant att berätta om dagen. Egentligen skulle vi gjort en grej idag men det blev aldrig av, kanske lika bra för jag är typ halvdöd efter tjejkvällen.. hahha, vi somnade runt halv 6 på morgonen! Kl. 04.27 (exakt) var jag, Emelie, Emelie och Ellen ute och hoppade studsmatta och sprang runt lite i trädgården, sen gick vi upp, efter ett tag blev vi hungriga, så vi gick ner och åt flingor, hahah. Och efter det så somnade vi, om jag hade varit uppe typ en halvtimme längre skull jag dygnat, fast jag orkade inte. Och sen sov vi bara till 10, alltså mindre än 5 h sömn, så inte konstigt att jag fortfarande är trött efter den natten. Fast inatt har vi sovit i typ 12 timmar!



Fotograf: Emelie  
Motiv: min hand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar