onsdag 26 oktober 2011

Överby

Nu är jag hemma från Överby! Eller a, vi kom hem för typ 3 timmar sen, haha.
Köpte ingen plattång, och inga långa örhängen heller.. Men jag köpte ett pack med "korta" örhängen inne på H&M för bara 49 kr, det var typ 15 par :o ovanligt billigt!
Och så köpte jag en tubscarf för bara 59 också inne på H&M. Inne på Gina Tricot köpte jag ett linne, typ en trekvarts tröja (som jag måste byta ut mot en storlek mindre, för den är för stor) och underkläder, inne på Veromoda hittade jag en supersnygg jacka för 399 och på Cubus köpte jag ännu mer underkläder.. Det enda som jag har kvar att köpa är en mössa, hittade ingen snygg, eller jo fast den var typ jätteliten. Eller så är det mitt huvud som är stort.. ;)
Bilder på grejerna kommer imorgon, men nu kan ni få lite andra bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar