onsdag 25 juli 2012

Hallå där

Har inte för mig något speciellt just nu så jag tänkte att jag kan slänga in ett inlägg - det första sen vi åkte.
Har det jätte bra här borta, först var vi i falkenberg vid skrea strand, sedan i halmstad vid tylösand och nu är vi tillbaks i skrea. Är dock ganska trött på sol, bad, och långa promenader, som tur är så bär det av hemmåt om några dagar, ska bli skönt att komma hem!

Just nu grillar mamma och pappa, jag ligger på en filt och väntar på att maten ska bli färdig, är hungrig efter en lång dag på stan (för det är just det vi har gjort idag, gått på stan, ingen hade lust att vara på stranden under den stekande solen en dag till).

Bjussar på två mobilbilder som jag har tagit medans vi vart här, de ligger även ute på insta, där jag har uppdaterat i princip varje dag! @melodyjulia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar