lördag 28 juli 2012

Jag är hemma!

Kom hem igår kväll efter nästan två veckor borta!
Vad har jag gjort då?
Som jag tidigare har skrivit har jag varit med familjen i först Falkenberg vid skrea strand, sedan i Halmstad vid Tylösand, och sen igen i Halmstad/skrea.
Dagarna har bestått av bad, långa promenader,  (massa) solning, grillning och massa annat. Har haft det riktigt kul, blivit riktigt brun, fotat riktigt mycket och badat riktigt mycket.
Så  kan man beskriva de nästan 2 senaste veckorna.

Nu tycker jag det är skönt att vara hemma igen, hahha, har fått nog av sol och bad!

Som ni kanske har märkt så har jag grejat lite med designen, ändrat header, ändrat lite andra saker. Är ännu inte riktigt färdig, ska greja lite till.
 Några oredigerade bilder från semestern! 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar