söndag 28 augusti 2011

Bildbomb häär ;)

Har tagit bort den gamla bildbomben, för bilderna var för stora. Här kommer ungefär samma, fast med mindre bilder såklart!




                                              Haha, vi hade sjukt kul den dagen. Saknar!

                                                                     Sööta! <3

                                             Jag och en häst, ovanligt!
                                                         Hages hamster, eller är det Moas?
        Och till sist några bilder på sakerna jag köpte igår på Överby och klistermärkerna från Junkfesten






Japp, det var det.
Vad har jag gjort idag? Jaa, först av allt så vaknade jag (såklart -.-), och då mådde jag inte alls så bra, typ hade huvudvärk och var snuvig. Huvudvärken har gått över nu, men snuvan sitter fortfararnde i.. Bara för att vi blev helt genomsura igår på Junkfesten eftersom det typ spöregnade hela tiden.
Sen typ vid ett tiden så gick vi på promenad och plockade svamp, hittade både kantareller och karljohan svampar. Har jag förresten berättat att mamma och pappa hittade ca. 70 st Karljohan här om dagen? Helt sjukt (gott)! Fast alla är ju såklart inte uppätna än, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar