lördag 27 augusti 2011

Junkfest med Emelie

Dagen har spenderats på Junkfest/Överby med Emelie och hennes lillebror Christoffer, hehe. Fick/vann ganska många coola klistermärken på Junkfesten, och på Överby så köpte jag jeans för 299 inne på Bikbok, och då fick man välja ett annat plagg för 199 som man fick (!!) gratis :)) happyface! Jag valde en stickad tröja. Sen sa hon i kassan att om man handlade för minst 300 så skulle man få en present, så jag köpte gummisnoddar och spännen och då fick jag ett par strumpor. -.- svarta. Haha, men sen så bytte jag och Emelie present så jag fick hennes och hon min. Det var en basker men ändå, jag passar faktiskt i den! ^^
Sen inne på maxi så fick jag Sims 3 utomhuslyx av mamma och pappa, det kostade bara 99 :0. Och så fick jag ett ämnesblock till skolan och några pennor också.
Det var nog allt för nu, ha en trevlig lördags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar