söndag 27 november 2011

Fail.

Fail att strömmen går när MAN HÅLLER PÅ ATT BAKA BRÖD! gaah, panik säger jag bara! Om inte strömmen kommer tillbaks får jag väll grädda brödet över öppen eld.. Ne, haha, skojja. Men i kaminen/spisen eller vad det nu heter.. Hoppas att dom inte blir stenhårda dåe! Haha, låter som värsta hemmafrun ju! ;) Meheh, Förut när Emelie var här så öppna vi dörren och kolla ut eftersom det blåste så mycket, och då kollade vi på träden, och så sa jag: Kolla träden, dom vajjar as mkt! Och sen helt plötsligt så kommer en stol farande över altanen! Wiiioom!! Såg lite kul ut, liksom som om den kom gående där, heh.

Bara jag som tycker att stormen har ett kul namn? Berit Junior, dom kunde väll komma på något bättre? xD Och så tycker jag att det borde snöa, seriöst, det är DECEMBER om några dagar lixom! :o Förra året vare ju as mycket snö vid denna tiden..
Förresten, idag är det ju 1:a advent! Hoppsan, vad tiden går fort! ;)

Snygg bild på mig där asså! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar