lördag 19 november 2011

Kul.

Sitter här och gör matteläxan som jag redan gjort en gång tidigare, men tydligen så måste vi göra den en gång till eftersom vi måste "öva upp oss" till på tisdag, för vi ska typ göra nån grej på matten då. Kul. Samtidigt sitter jag och lyssnar på musik och läser bloggar. Det går bra känner jag. Eller inte. Eller, jo lite. Att jag mår lite sådär idag hjälper ju.. Men, jaja, lika bra att få det gjort så att man kan göra nåt roligt sen.
Heheh. Kom å tänka på en sak; undrar vad alla andra gör exakt just nu medan jag sitter och skriver detta? Jag menar, tänk att typ Justin Bieber kanske är på toa just nu! Haha, garvar lite inombords här borta. Kan verkligen föreställa mej det. Tss, dörrrrr. Ganska kul att tänka så faktiskt. HAHAHHAHAHAHAHHAHAH. ryck, jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar