lördag 26 november 2011

One vs. Two

Är hos farmor nu, har typ inget att göra.. Är inte på så bra humör idag, hade ont i huvvet förut, och imorse så fick jag typ panikryck för jag visste inte vad jag skulle ta på mig! Ibland känns det som om man inte har några snygga kläder alls, även om man har det. Haha, känns typ som om allt är fult.. Och det enda snygga man har är det man köpte igår, men lixom.. det är ingen idé att ta på sig det när man ändå bara ska till farmor.

Så det som har fått mig att skratta idag är väll min och pappas dåliga humor.. och resten av familjens också.
Och för en stund sen fixade jag naglarna, dom blev bra, så det gjorde mig lite glad oxå.. Och så har jag satt ihop två outfitar med kläder från Gina Tricot och Accent. Väskorna och dom mönstrade vantarna kommer från accent.se, det andra från Gina. Själv tycker jag nog nr 1 är snyggast. Vilken tycker ni? KOMMENTERA, taaack.. Mehehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar