söndag 17 juni 2012

D A M P

Jag satt nyss och skrev världens längsta inlägg som försvann bara sådär. Ååååååh hatar sånt nu måste jag skriva om allt.. jaja, here we go...


Okej, först och främst vill jag ursäkta (ovanligt) för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen haft fullt upp på sistone. Då menar jag verkligen fullt upp. Med mina vänner. Hela veckan har jag varit med mina vänner, från tisdag till idag, och imorgon ska det bli mer. Fast just nu är det faktiskt ganska skönt att bara vara ensam ett tag, inga oljud, tyyystnad.
Jo, och just därför har jag inte bloggat så mycket, för jag har umgåtts med mina kära vänner :D Och då vill jag inte sitta vid datorn, utan just umgås.

Känner att jag börjar bli lite övertrött, har inte sovit så bra de senaste nätterna, Emelie har sovit här förstår ni, och hon båda pratar och skrattar i sömnen.. haha.

Men ni får ha en bra kväll, ska nog gå och se på fotbollen nu, nån mer som ska det?

Och juste, förvänta er inte nån toppenuppdatering imorgon heller, för då ska jag också vara social. Med vem får ni inteeee vetaaaa. Än. Ehehehehe.
Hheheheheheheheheh.
Övertrött vare ja..




Bild som jag har tagit.

1 kommentar: