tisdag 19 juni 2012

För er som orkar läsa detta.


1. Vem är du? Julia, en tjej på snart 14 år!
2. Är du självständig? Ja, det kan man väll säga.
3. Personlighet: Snäll, rolig, flummig.
4. E-post: dedu.
5. Stjärntecken: Jungfru.
6. Jag kommer från: dedu
7. Jag bor: i Sverige, hihi.
8. Mentalitet: Vad är mentalitet?
9. Civilstatus: upptageeen!
10. Spel? favoritspel? Need For Speed.

11. Mac eller PC? beror på vad man ska ha den till, men mac.
12. Iphone / Android? Iphone <333
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer
14. Din bästa egenskap: bra vän?
15. Din sämsta egenskap: ingen aning.
16. Husdjur: Katt, kanin.
17. Familj: Pappa, mamma.
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Hjärnan?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: normal fråga, haha. Vet inte.
20. Jag sover: För mycket.
21. Djur jag är lik: Brukar inte fundera på vad just jag är lik för djur. Fråga mina vänner.
22. Tror du på något? På mig själv!

23. Frisyr: Just nu? tofs.
24. Hårfärg: Chokladbrun.
25. Ögonfärg: Blågröngrå.
26. Längd: ca. 1.70
27. Jeansstorlek: Vet inte. Small?
28. Skostorlek: 38
29. Gillar: Glada, roliga personer.
30. Ogillar: Personer med dålig humor, haha. Ne, men krig, orättvisor osv..
31. Favoritmat: Pizza tror jag.
32. Favoritglass: Mjukglass!
33. Favoritdessert: Mammas bullar?
34. Favoritpizza: kebabeeen
35. Favoritdryck: vatten
36. Gillar du godis? ja, fast inte i mängder
37. Isåfall vilken sort? lite olika
38. Min favoritdrink(ar): Dricker aldrig alkohol
39. Min favoritfilm: Alla en prinsessas dagbok filmerna.
40. Min favoritdag: Fredag
41. Mitt favoritklädesplagg: Jeans
42. Min favoritbok: Twilight böckerna, genom dina ögon, en prinsessas dagbok böckerna och många fler...
43. Min favoritmusik: har ingen favoritmusik, gillar det mesta.
44. Min favoritlukt: Beyonce - Heat Rush, Britney spears - Fantasy.
45. Min favoritblomma/planta? Haha, ros.
46. Öl eller vin? Dricker ej.
47. Liknar du en kändis? Don't think so.
48. Senast köpta skiva: Köper ALDRIG skivor.
49. Senast film på bio: Kommer tyvärr inte ihåg.
50. Bästa låten i världen: tonight (give me everything) med pitbull.
51. Senast lästa bok: Genom dina ögon md Stephanie Meyer.

52. Favoritförfattare: Meg Cabot, Stephanie Meyer.
53. Skriver du dagbok? Nej, har gjort. Om bloggen räknas, så ja.
54. Bästa årstiden: Sommar, lätt!
55. Älsklingsfärg: Har ingen!
56. Skulle aldrig ta på dig: knälång kjol, slöja.

57. Vad ville du bli när du var liten? Prinsessa!
58. Blev du det? Gissa tre gånger..
59. Brinner för: Mode, fotografering..
61. Katt eller hund? min katt är bättre än din kaatt!
62. Har du nån nojja? Vad menas?
63. Fobier? Ormar.
64. Deppig eller glad? Glad såklart!
65. Politiskt insatt? Nej

66. Värdesätter du ärlighet? Till 100%
67. Brukar du dra vita lögner? somtimes
68. Är det ok med vita lögner? om man menar väl.
69. Känner du en mytoman? Vet inte vad det är.
70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? Beror på med vem och när.
71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja, jag vill inte bo i Sverige..
72. Hur tidigt stiger du upp? Vardagar: 6.10, helger: vid 9, sommarlov: runt 11....
73. Är det bra eller dåligt? Både och.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Emelie Jansson, mamma, pappa.
75. Gillar du att slåss? på skojj.

76. Vad har du på dig just nu? pyjamas shorts, linne, bikini överdel, trosor.
77. Vad ska du göra ikväll? Se på film med familjen.
78. När var du senast riktigt full? Har aldrig varit full, dricker ej.
79. Är du seriös? Beror på vilket sammanhang det gäller, haha.
80. Hur många väskor äger du? Fyra, typ.
81. Hur många bilar har du/din familj: 3.
82. Hur många biologiska syskon har du? Har inga syskon.
83. Isåfall, vad heter de? ...
84. Hur många timmar sover du per natt? varierar.
85. Vem är snyggast i världen? Håller jag för mig sjääälv!
86. Vad är du allergisk mot? pollen, gräs, gråbo.
87. Ska du duscha idag? Yes
88. Vad är det för veckodag? Tisdag.
89. Vad är det för datum idag? 19 juni.
90. Vad gör du nästa år? Det återstår att se.
91. Är du likgiltig? likgiltig? Giltig som lik? nej.
92. Hårdrock eller synth? haha, inget utav dom, men måste jag välja blir det hårdrock.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Countryside'
94. Har du utländska föräldrar? Jupp
95. Gillar du att laga mat? Ja
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkes.
97. Hur många par skor har du? vetinte, runt 10 kanske, 3-4 som jag använder nu.
98. Fixa håret eller fixa makeupen? Fixa Håret
99. Vem är snällast just nu? Jag!
100. Var har du ont? Tänderna, pga tandställningen..


Detta är första och sista gången jag gör ett sånthär inlägg. Lovar er.


 

2 kommentarer:

  1. sv; okaj tack ^^
    den verkar ju asbra för bilderna blir ju grymma och kollade priset vilket va sjukt nice också! har en kompakt fast canon..hatar den därför ska jag köpa ny (;

    SvaraRadera
  2. läste hälften sen orkade jag inte mer haha :D

    SvaraRadera