fredag 15 juni 2012

Skolavsluningen

På morgonen gick vi till kyrkan (tog inga kort där), sen fikade vi i klassrummet och hade det mysigt.
Sen tog vi bussen in till brålanda och gick och käkade pizza.
Efter pizzan var det dags för poolparty hos Adde. (notera att det är påskmust Leon dricker på bilden längst ner till höger....)
Sen gick vi hem till Emelie, vi var där lite till och från. Pratade, myste, såg lite på film, spelade FIFA, FLUMMADE SÖNDER.
Vi... var ute och cyklade.
Sen spelade vi fotboll.

Har gjort massa annat också, som jag inte har tagit kort på. Förresten så är typ inga av bilderna ovan tagna av mig... mysko. Nån har använt min kamera, det är därför nästan alla bilder är suddiga, nån kan inte ställa in rätt inställningar, hahha.
Men nu vet ni vad vi hade för oss efter avslutningen iallafall, hade sjukt  kul, bästa dagen på väldigt länge. Älskar min klass och mina vänner <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar