fredag 30 december 2011

Dag 2 - mitt drömhem

Okej, först måste jag bara säga en sak. Mitt dröm hem ligger inte i Sverige. No way.
Allvarligt, vem skulle välja SVERIGE av alla länder att bo i? Det finns ju massvis av roliga(re) länder, typ Australien, Italien, Amerika, Grekland, osv..
Helst skulle jag vilja bo i ett varmt land, som har hyfsat fint väder året om. Där man kan gå i shorts och linne varje dag, där man kan förbli brun hela året och där glassen smälter i solen.
Någonstans nära stranden, ute på landet fast ändå nära stan, så att man inte bor för långt bort från där det händer grejer.
Mitt hus ska vara designat och inrett av mig, likaså trädgården. Trädgården ska helst vara stor och med massa blommor och träd, och från huset ska det vara världens finaste utsikt genom fönstren.
Fattar ni typ hur jag vill att det ska se ut? Hittar inga bilder på google..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar