söndag 18 december 2011

This is what I really want

Jag har vetat vad jag vill bli ett bra tag nu, och sen dess har jag alltid hållit fast vid det. Jag har aldrig tvekat när någon har frågat - vad vill du bli?
På realese datumet av Sims 3, köpte jag spelet. Efter det var jag som fast. Inte vid själva "spelet" utan vid byggläget och köp läget, jag kunde typ spendera mer tid till att inreda/bygga huset än till att spela! Det var också vid den tiden jag började kolla på inrednings program väldigt mycket, typ Simon och Thomas, eller Extreme Home Makeover (lätt bäst!).
Nu kanske ni fattar vad jag vill bli?
INREDNINGSARKITEKT!

Jag gör mitt bästa i skolan för att få bra betyg och få många bra jobbmöjligheter senare i livet. Jag vill inte sluta anstränga mig, för jag vet att det inte blir bra då ! ;)
Så gör ert bästa, medans ni kan,för det är skolan som avgör framtiden och största delen av erat liv. ;)
Med bra betyg kan man bli nästan vad som helst, då kan man göra det man verkligen vill och känner för! Så sluta aldrig tro på dig själv när något svårt står i vägen i skolan, försök förstå!
Det som pushar mig i skolan när jag inte fattar något är att jag vet att jag får ett bra jobb om jag får bra betyg liksom, fattar ni? Om jag klarar detta så får jag kanske ett bättre betyg.
Om genomgången är jättetråkig så försöker jag alltid lyssna ändå, för om jag inte lyssnar så kanske jag inte klarar provet :oo
Stylist skulle också vara ett sjukt kul jobb, ni kanske har märkt att jag gillar kläder? haha, nä inte alls.. Tänka att få styla någon typ hur man vill, med assnygga kläder?! Hur kul verkar inte det?
Så, nu vet ni vad jag tycker och tänker om skolan och framtiden, och vad jag vill bli :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar