måndag 26 december 2011

Merry Christmas y'all!

Har inte bloggat dom senaste dagarna (ovanligt..), p.g.a att det har varit jul, inte orkat o.s.v..
Vissa dagar älskar jag att blogga, andra bara hatar jag det, speciellt när ingen kommenterar ! Det är så irriterande, liksom folk läser ju min blogg, men kommenterar ju typ aldrig?! jag tycker det är kul att få kommentarer på bloggen, då känns det som om folk liksom.. gillar bloggen mer? ja, ni som har blogg fattar nog vad jag menar.
så kommentera nudå ! ;)) annarsss....

Förresten, så kanske jag ska säga god jul! sjukt att julen redan har varit, idag är de andradagjul ju. Väll? Haha. dagarna flyger förbi så snabbt att man knappt hinner uppleva dom.
Vill ni veta vad jag fick i julklapp? En Nikon Coolpix L120, Britney spears parfym (fantasy), plattång, pengar, och lite smågrejjor :D Sjukt nöjd med kameran iaf, tar jätte bra bilder tycker jag. det är en kompakt koamera, alltså snäppet under system, så man kan inte byta objektiv och sånt men so what. Funkar asbra ändå, nu kommer jaag typ ta kort 24/7, heh.  Har haft min iphone i ca. 3 månader och redan tagit runt 300 bilder. Vaaaa? fattar inte själv hur man kan ta så mycket kort.. Tar kort på typ allt i min närvaro, haha !
Vi firade jul hos Farmor i år, det var mysigt . Fast vi öppnade julklapparna hemma innan vi åkte, för orka släpa mes allt dit.. hehe, ne skojja bara men det blev så.
Har typ inget att göra, uttråkad. Funderar på att lägga ut några kort som jag tagit med kameran.
Vill prata md nån på skype, men ingen är inloggad. Bra.



Orkar inte lägga upp några fler kort, det tar typ 100 år. Ska nog lyssna på lite musik nu, eller spela gitarr.. Santa claus is coming to town spelar vi nu, inte min låt asså, får ej till det.

Bra låtar:



Talk that talk to me, yeaaaah...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar