måndag 19 december 2011

Sista veckan!

Nu är det sista veckan i skolan, så sköönt! På torsdag får vi våra omdömen, ska bli kul att veta ungefär vart man ligger, vi får ju inga betyg, men ändå har dom satt betyg när vi har haft prov? Wierd.. men det kanske inte är "officiella" betyg, om ni fattar vad jag menar. Iallafall, på NO provet så fick jag ett A! trodde typ att jag skulle få ett c eller d, kändes inte som det gick sådär superduper.. Och på matteprovet fick jag ett c, näästan b! Det kändes lite grymt ändå, fast skulle vart bättre med ett b/a istället för c liksom. Men ändå, nöjd! :D
Nu sitter jag och pratar med Josse och Ellen på skype, pratar om ifall vi ska ses efter avslutningen på torsdag. Fattar fortfarande inte att det är jul på lördag! :o trögattad här, ja!

HAHA, tycker denna bilden är lite rolig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar