lördag 31 december 2011

Mellandagsrean i onsdags !

Har glömt att berätta vad jag köpte på rean i ondags! Konstigt nog köpte jag bara tre plagg, brukar få med mig redigt mycket mer, haha. Här kommer bilder på grejerna:


Den tubhalsduken, eller vad det nu kallas.. Bikbok 75 ;-


tshirt, Gina Tricot75 ;-

Tshirt, Gina 49 ;-
Störande, glömde att rotera bilderna! Men nu får det vara så, orkar inte göra om för det tar 100 år, för jag laddar upp bilderna i full storlek. Egentligen så kan jag ju bara låta bli att göra det så att det inte tar 100 år, men jag orkar inte. Kommer inte ihåg hur man gör, rättare sagt.
Blir nog att åka in en sväng och köpa skor nån gång också, för jag hittade inge snygga i onsdags.

Förresten, det är nyår idag! Fortfarande ingen snö ute..
Ska nog åka och kolla på fyrverkerierna sen, och plåta dom så det kommer nog lite kort på det sen!

1 kommentar:

  1. Fina inköp! Hoppas du har haft en underbar nyårsafton!!

    P.S. missa inte tävlingen på min blogg om ett valfritt smycke!

    SvaraRadera