måndag 26 mars 2012

DREAMS

Jag drömmer ofta om framtiden, om hur jag ska ha det när jag blir vuxen, om vad jag ska göra, hur jag ska bo och vad jag ska arbeta med. Jag gillar att tänka framåt, det får mig att bli glad när jag är ledsen, och det får mig att bli ännu gladare när jag är glad! Och det bästa av allt är att man kanske någon gång i livet kommer att nå de drömmar som man har nu, och de skulle inte vara helt fel.
När jag blir vuxen ska jag jobba med något som jag tycker är intressant, något som håller igång mig och inte tråkar ut mig, gärna något kreativt. Skulle gärna vilja arbeta inom modeindustrin, antingen som designer, modell eller moderedaktör, eller som mäklare eller inredningsarkitekt. Jag skulle gärna vilja bo utomlands, ute på landet fast nära stan, i ett egen designat/inrett hus, med en make och några söta små ungar ;) I Amerika, Italien eller något liknande land skulle jag inte ha något emot att bo i, helst ett varmt land där man inte behöver frysa men inte heller koka ihjäl..
Skulle inte vara fel att tjäna ordentligt heller... <3





Tror inte att jag kommer stanna kvar i Sverige i alla fall, tycker att det är ett himla tråkigt land om jag ska vara ärlig. Vädret är för det mesta kasst, det gillas inte. Jag vill ha sol året om!
Sorry Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar