lördag 3 mars 2012

We're just having fun, that's how it's supposed to be

Gårdagen var bäääst!
I skolan hade vi svenska prov, tror det gick superbra faktiskt! Sen hade vi glosförhör på franskan, tror att jag hade alla rätt där.. ;) Hade fler lektioner, fast där hände inget speciellt.
Efter skolan följde jag, Emelie & Adde med Aron hem, vi var där en stund och sen åkte vi in till brålanda för killarna skulle träna. Jag och Emelie tittade på & tog kort. Efter det gick vi till pizzerian, och då var Emelie A, Sandra,Sofia, Lucas och Marcus där. Sen tog vi våran pizza och gick hem till Adde, sen var vi där en stund. Till sist gick vi hem till Emelie A och såg på film en stund, då var vi typ skitmånga där, typ 12 pers tror jag?! Hahah, sjukt kul var det iaf!
Tog inte så många kort, eller bara på träningen så lägger upp några av dom :)






 Inte den bästa kvalitén på bilderna, för jag var tvungen att zooma väldigt mycket..
 // Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar