onsdag 7 mars 2012

Reach for the stars, and if u don't grab 'em at least ur on top of the world

Hemma, trött, men framför allt glad!
Fick tillbaka svenska proven, fick 24/24 rätt! Yess!! Det kändes bra, kan man säga, speciellt efter morgondagen. :D Sen hade vi matte prov, tror att det gick jättebra faktiskt! Fast såhär efter provet funderar jag om jag skrev rätt uträkning på en fråga.. asså jag vet att svaret är rätt, för det kunde jag utantill, men själva uträkningen.. Jaja, nu ska jag inte tråka ut er med mer skolprat ;)
Jo, efter skolan stannade jag hos E ett tag, sen när jag kom hem så gick jag ut och sprang (jaja, gick också..) , det var skönt att komma ut lite granna :D

Så om jag ska sammanfatta dagen så måste jag säga att det har varit en sjukt bra dag, massa skratt, bra resultat och kul sällskap i/efter skolan. :D

Såg att statistiken har sugit de senaste 2 dagarna, har ju typ inte bloggat något nästan.. men nu är jag tillbaks!


   Bild i repris. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar