tisdag 27 mars 2012

It's hard to get myself to do things that ain't me.

Dagen i en kort sammanfattning: Vaknat, gjort i ordning mig, ätit, ut till bussen, till skolan, kunde inte hitta min nyckel, teknik, musik, hittade min nyckel, so, lunch, no, matte, tempo köpte glass, hem, göra sallad, sola, äta... Ja, ungefär så! ;)
Har varit ute en hel del idag, både i skolan och hemma. I skolan har vi varit ute nästan varje rast, eftersom det har varit så fint väder. Haha, har åkt linbana, gungat och sånna normala saker!
På no:n så gör vi grupparbete om miljön, min grupp har sophantering att skriva om, känner att jag har hamnat i en riktigt bra grupp som tur är, vi är faktiskt snart klara. Men nu ska vi inte prata om sopor mer här nä ;)

Jo juste, igår när jag skrev om typ mina "framtidsdrömmar/yrken" och sånt så glömde jag ett yrke som jag skulle kunna tänka mig, nämligen fotograf! Älskar att fota, det är väll ett av mina största intressen. Så fotograf skulle jag gärna vilja bli!

Pot of gold, så bra låt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar