tisdag 13 mars 2012

I said I'm comin' back, I'm comin' back around

... Kanske?

Känner att jag inte har lust att blogga ibland, och vissa dagar får jag typ ryck och bloggar jättemycket. Bara jag som känner så?
Iaf, det är därför det är lite dålig uppdatering här... Men det får ni leva med. Jag bloggar när jag har tid, lust och känner för det. Att man har en blogg betyder inte att man måste uppdatera 24/7, visst det kanske är intressantare då, och man kanske får fler läsare, men känner man inte för det så behövs det inte, det är ju inget måste..
Men jag ska iaf försöka att vara lite aktivare här på bloggen, får se hur det går.. ;)

Juste, igår var vi ju lediga, och då var jag hos Emelie med Aron & Adde! Haha, man kan inte ha roligare än vi 4.. det går ju knappt att äta pga av att man typ skrattar HELA TIDEN.
Skoldagen i dag har varit bra, finns inget större att berätta om. ;)

Och jo vi är normala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar