måndag 9 april 2012

12-04-09

Denna gången har jag en ordentlig ursäkt till varför jag inte har bloggat de senaste... 4 dagarna. Lovar, inte den samma som alltid.
Har nämligen varit sjuk, och när jag är sjuk så no way att jag sitter vid datorn, då mår jag bara sämre!
Har haft huvudvärk, feber, halsont, ont i hela kroppen, snuvig... inte kul. Sämsta påsken någonsin!

Kan sammanfatta de senaste dagarna iaf (från och med i torsdags) :

Torsdag: Sista dagen i skolan, hände inget speciellt där. Efter skolan följde jag med Aron hem, stannade till halv 8, vi hade riktigt kul!

Fredag: Vaknade, kände att jag hade ont verkligen överallt. Tillbringade hela dagen i soffan, förutom en timme då jag lade mig och sov..

Lördag: Tillbringade hela dagen i sängen med huvudvärk, ont i hela kroppen och nästan 39 graders feber...

Söndag: Ingen feber, lite huvuvärk, hosta, snuva men mådde betydligt bättre än de föregående dagarna. Farmor kom hit för att fira påsk.

Idag: Mår mycket bättre, bara snuvan är kvar. Och så känns det som om jag har blåmärken över hela kroppen typ, asså om man petar på mig så gör det typ jätte ont ;o

Känns som om jag ber om ursäkt för dålig uppdatering väldigt ofta?


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar