måndag 16 april 2012

Wihow,,

Halloj, jag är tillbaka!
Kom på att jag inte har skrivit vem som vann dagens blogg, det blev ju lite konstigt eftersom jag var sjuk, och då orkade jag inte blogga och sen bloggpausen och allt.. men här kommer vinnaren:
VINNAREN

Tror inte att jag kommer köra dagens blogg nån mer gång....

Finns det något mer att skriva? Första dagen i skolan efter lovet idag, var helt okej. Hade inte varit fel med lite längre lov, fast det var skönt att komma tillbaks till skolan också. Speciellt eftersom mitt lov har varit så himla tråkigt, det enda roliga på lovet var när jag och Emelie sov över hos Ellen, resten har väll varit skit, har ju varit sjuk....

Mobilbild...  

1 kommentar:

  1. sv; yes jag har instagram! ^^
    jessicaaa96 heter jag, dusjälv? (:

    SvaraRadera