måndag 2 april 2012

Open up your mind and see like me

Idag skulle jag egentligen åkt till vattenpalatset med Emelie, men igår mådde vi illa båda två så vi bestämde oss för att skita i det. Sen på kvällen så mådde jag bra igen, så jag frågade Josefin om hon ville åka dit med mig, och det ville hon. Meeen, sen så vaknade jag imorse och var inte alls frisk nog för att bada, så det blev inget ändå. Kasst!
Var med mamma in till stan en sväng förut, kom nyss hem. Var på bibblan och lånade några böcker, köpte kollegie-block och provade kläder på Lindex. Och var på ica.
Eftersom det är annorlunda skoldag idag, så är det väll bäst att jag sätter igång och gör något. Ska börja med att läsa ut min bok, sen ska jag vässa pennan och skriva en bokrescension, senare ska jag laga mat och till sist blir det att spela gitarr.
Så vi hörs senare!! // Julia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar