onsdag 25 april 2012

Me not working hard? ya right...

Så, nu har jag gjort klart bokredovisningen som ska in på fredag, har även gjort matteläxan.. Skönt att äntliigen vara klar med bokredovisningen, nu har jag en sak mindre att tänka på... Fast jag måste ju fortfarande redovisa den, för det är ju en muntlig redovisning, så måste ju skriva stödord och sånt. Jahapp...
Annars har det varit en bra dag, i skolan arbetade vi hårt, hade elevens val, det blev lite annorlunda för vi gjorde bäcken testet, som jag tror alla andra sjuor också har gjort idag, så hade inte ev hela lektionen, men i alla fall, sen så hade vi svenska, jag hade bara svenska halva lektionen, för sen så spelade jag gitarr men Josse och Vickan, och till sist hade vi dubbelpass Matte. Lunch också, sen var dagen slut.

Stannade hos Emelie en stund, det var riktigt kul. Ovanligt? Nej, för vi har alltid kul tillsammans. Vet inte vad jag skulle ta mig till om du inte fanns Emelie, ingen att prata med på samma sätt, ingen att dela allt med. Ingen att flabba sönder med. Såklart finns det ju många andra vänner, men ändå, det är inte samma. När man har känt någon i princip hela livet så blir det så, man kan dela allt med varandra.
Vi är nästan som en, muckar du med Emelie så muckar du med mig, och vill du vara min vän så får du acceptera henne! Haha ;)

Hahaha, long time ago...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar