onsdag 4 april 2012

I tried to be chill but you're so hot that I melted

Känner mig så glad, känns som om jag ler hela tiden, känns som om jag ska explodera snart!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen har varit helt okej, samma som vanligt, har haft elevensval, då hade vi musik, sen hade vi  svenska, fast jag har aldrig svenska på onsdagar för jag spelar gitarr, ehehe :D Vi spelar When I held ya med Moa Lignell, så sjukt bra låt! Sen så hade vi matteprov, tror att det gick bra faktiskt. Det tog en evighet kändes det som, för det var både en A & B del, fast det var inte särskilt svårt..
Imorgon är det sista dagen i skolan, sen är det ledighet som gäller!

Känner för att skriva ett långt inlägg, känner för att skriva av mig ordentligt idag. Men nej, får bli en annan dag!




Well you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted 
I fell right thru the cracks, and now I'm trying to get back

Before the cool done run out I'll be giving it my besttest
And nothing's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn, to win some or learn some

But I won't hesitate no more
No more, it can not wait
I'm yours

Well up your mind and see like me
Open up your plans, and damn you're free
Look in to your heart and you'll find love, love, love, love




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar