måndag 13 februari 2012

I never know what’s coming

Dagen har varit galet rolig, så måste bara berätta! Har fått mig en hel del skratt idag kan jag säga!
På so:n så satt alla och arbetade jättetyst och sen så sätter läraren helt plötsligt på klassisk musik, och alla börjar gapflabba typ.. Hahah, Leon satt typ och digga, trodde jag skulle dö.. Sen kollade jag på Aron och då satt han typ och gjorde rörelser till musiken, gjorde inte direkt så att jag skrattade mindre.
Sen bytte han till typ japansk musik, och då började leon digga ännu mer xD Efter en stund satte han på rock musik och då började Leon headbanga så att han nästan träffade Sofia i ansiktet med håret som flög omkring åt alla håll och kanter. Plus att det var nära att han slog i huvudet i bänken när han gjorde det. Smart. Heheh, typ dog av skratt på so:n.. För gó klass allstå, skulle inte klara mig utan våran urusla jättebra humor...
Ja, det var egentligen det roliga jag hade att berätta.. Sen har det ju hänt lite anant också men jag orkar inte skriva ALLT här.
Fick typ något ryck idag och gick runt och lyssnade på musik alla raster, men en hörlur för den andra var alltid upptagen av någon i min närhet.. plus att man känner sig liiite osocial när man går runt och lyssnar med två liksom. Så det fick bli en. :D
 


                      Gillar egentligen inte skrillex så mycket, men har fastnat för cinema!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar