onsdag 22 februari 2012

Remember yesterday, dream about tomorrow, LIVE TODAY!




Yupp, det blev ett par jeans för 299 och ett linne för 199 inne på BikBok. Fast jag fick bara betala 49 för linnet eftersom det var ett erbjudande att om man köpte ett par jeans så fick man ett gratis plagg för högst 149, och eftersom linnet kostade 199 så.. ja, ni fattar.
Fast jag tror inte att det är jeansen på bilden, mina är en aning ljusare i färgen. Dom på bilden har jag redan. Hehe.
Fast när vi kom hem märkte jag att det var ett litet hål i linnet så ska byta ut det mot ett likadant utan hål, eller ett annat plagg.

Har haft ont i halsen & varit hes hela dagen, så det var liite pinsamt förut i affären, speciellt eftersom jag hade glömt halstabletterna hemma (smartie) så jag kunde knappt prata. Dom i kassan måste trott att jag var lite konstig, haha..
"Hej"
(försöker prata men det går inte = inget svar)
" jaha, så jag ser att det blev detta"
(inget svar)
"dom linnena som ligger här är det extra pris på, dom kostar bara 50!"
(inget svar, nickar)
"och det är ta två betala för 1 på hårspännen och sånt"
(inget svar)
"Okej, det blir 349 kronor tack!"
(inget svar, räcker fram pengarna)
"här har du en krona tillbaks, hej då!"
(vänder mig om och går, inget svar)

Nanaaana, pinsamt.. kände blicken asså. :/
 Hoppas att det blir bättre tills imorgon!
//Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar