onsdag 8 februari 2012

Superday

Dagen har varit super, vi hade idrottsdag i skolan idag! Jag och några fler i klassen valde skridskor så vi var där hela dagen. Älskar att åka skridskor, man känner sig så fri när man svishar fram över isen! Hehe, fast kände mig inte sådär assnygg ute på isen, bästis lillebrors skridskor och grön hjälm liksom... kunde varit bättre. Men jaja, försökte att inte bry mig, hade jätte kul ändå! Ramlade 3 gånger, stolt! Haha, fast jag brukar inte ramla så mycket, men ändå. En av gångerna ramlade jag typ på knät och sen fick jag as ont i ena foten, myysigt.. :D Emelie gjorde magplask på isen, hahaa..
Efter skridskorna så åkte jag inte med bussen till skolan utan mamma hämtade mig och så åkte vi till Överby, fick med mig ett par assnygga skor, byxor, en tröja och puder. :) Ni vet skorna jag lade ut en bild på häromdagen, det var dom jag köpte! Fast den lägre modellen då, inte dom höga, hehe.. Mina ben ser jätte långa ut när jag har dom byxorna + skorna, bra! :D Gillar att ha långa ben.
Tröja 149;- H&M, Byxor 49;- Cubus

Och ja, lappen sitter kvar. Köpta på skopunkten för 299 ;-

Puder 69;- H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar