söndag 19 februari 2012

Jeffrey Campbell

Dag 1: Jimmy Choo
Dag 2: Coco Chanel
Dag 3: Burrberry
Dag 3: by Kenza
Dag 4: Yves Saint Laurent
Dag 5: Gucci
Dag 5: Victoria's secret
Dag 6: Dior
Dag 6: Mylovebasket.com
Dag 7: D&G
 Dag 7: Jeffrey Campbell
Och åter igen, ja jag suger på att hålla mig till listan.... 



Så. Himla. Snygga. Speciellt dom översta, vill ha!! Dom med brun klack skulle vara snyggare om klacken var i en annan färg, lite mörkare eller svart. Men ändå så sjukt snyggaär dom ! 
Vet att Kenza har dom översta med taggar! Ser ut som om man skulle kunna döda nån med dom, haha.
Nån gång i framtiden ska dom bli MINA! moahaha. ha. ha.
/ /Julia

2 kommentarer:

  1. Sv; Jag vet helt ärligt inte. Känns som jag är sur på allt o alla..

    SvaraRadera
  2. sv. aw, tack så jättemycket, såna kommentarer som gör mig glad! vad görs?

    Läs gärna senaste inlägget jag skrev, det är mycket text men det kan va värt det !

    SvaraRadera