torsdag 2 februari 2012

Ego boost

Förut var farmor här, och då klippte hon mej (hon har varit frisör) ! Det blev  bra, lite kort bara men jag fick bort det slitna iaf!
Har varit hos tandläkaren också, inte kul. Tycket att det är såå vidrigt när dom pillar i munnen på en, speciellt när dom inte har handskar på sig! eww..
Resten av dagen har jag bara läst och spelat lite kinect (kinectet kom igår, vi vann ju det i en foto tävling!). Det är as kul, det känns som man kan trolla när man står där och viftar med händerna, haha.
Vi fick med Auto Dance, Kinect adventures och så ska dom skicka ett till spel, typ sport tror jag.. Plus att man kan ladda ner masa demo spel också, det är bra. Kinect <33





Några bilder som jag tog förut, redigerade. Kommer nog upp några fler imorgon! Använde pappas gamla stativ, haha. Stativ är bra att ha! :D

Längtar galet mycket efter alla i skolan, även om jag bara varit borta 1 dag, dom gör min dag! Sjukt vad mycket vänner kan påverka allting. Humöret stiger när jag får träffa mina kompisar, alltid!

Ska nog gå & ta en dusch nu, sen blir det nog lite gitarr, tv och kanske läsa lite?:)

Hörs imorgon // Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar