måndag 6 februari 2012

One way, or another


På so:n håller vi på med ett kapitel om miljö och klimat. Vi läste kapitlet förra veckan. Jag fattade nada. Jag var sjuk på torsdagen då dom andra började med frågorna. Jag låg efter. När jag kom tilbaks och skulle börja med frågorna så fattade jag ingenting även om jag hade läst texten 2 gånger. Trögfattad? Nej, bara en dålig dag. Trodde jag. Idag så fattade jag inget heller, så har Josses svar i min bok. Fast nu har jag tagit hem boken, läst igenom alla 12 sidor igen och svarat på frågorna. SJÄLV. Bra, Julia.
So = inte mitt starkaste ämne, nonono.

Regnväder kan bildas på 3 olika sätt, hablababla... den starka solstrålningen vid ekvatorn värmer upp havsvattnet, hablabablabla... passadvindar, monsunvindar, högtryck, lågtryck, troposfär..... hablababla...
GAAAHHH!!! orkar inte mer. Men fattar iaf nu, kände mig så himla trögfattad förut, och det hjälpte inte direkt att jag fick världens huvudvärk...
Nae, får hoppas på att imorgon blir en bättre dag. Musik står på schemat, och rep med bandet! :D Och på onsdag har vi idrottsdag i skolan, så det blir skridsor hela förmiddagen!
Always look at it from the bright side, hahah..
Dom  här bilderna får mig på bättre humör, mina tjejer <33

Ja, här ser ni att ett lågtryck har kommit in över stora delar av södra Sverige... haha, just kidding...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar