tisdag 21 februari 2012

Sitter och väntar på att E ska komma, ska bli kul att träffa henne :)
Har nyss varit ute och gått med pappa, vi gick i skogen så när vi kom hem så var mina fötter gaaanska blöta kan man säga. Fast det var skönt att komma ut lite eftersom jag satt inne hela dagen igår för jag mådde ju inte så bra. Mår inte toppen nu heller, men det får gå. Typ hostar lite och de låter sjukt när jag pratar, haha.
Här kommer lite nytagna bilder, hade nämligen med mig kameran  :D






Tog många fler bilder men orkar inte ladda upp alla för det tar sån tid ;o kommer kanske upp nån annan dag!

2 kommentarer:

  1. sv; AWESOME :D
    har vart inne på din blogg tidigare, men så försvann bloggen ifrån favoriter när jag bytte till chrome ^^

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder! :D
    Har bara en fråga: Kan du kolla på min nya blogg? :)

    SvaraRadera