onsdag 15 februari 2012

I will miss u

Dagen har varit kul, har haft elevens val och då gjorde vi en rolig grej som det kanske kommer upp bild på senare/imorgon :D Sen hade vi svenska fast jag hade inte svenska för jag och Josse spelade gitarr då, haha. Efter det var det matteprov, det gick nog jättebra för frågorna var löjligt enkla tyckte jag..
Efter skolan stannade jag hos Emelie, vi pratade typ mest skype, pratade och skrattade. Lika kul som alltid!

Igår på kvällen dog min lilla Alice :( Sad face.. Kommer sakna den gråa lilla plutten , hoppas hon får det bra där uppe eller vart hon än är <3 Men hon levde i 9 år, väldigt länge för en kanin... stackars lilla tjejen :/

Hade henne inne ett tag när vi märkte att hon började må illa, Fia fick komma och hälsa på : )

// Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar