söndag 19 februari 2012

It's going up

Kom nyss hem efter en lång och härlig promenad ute i solen (!!). Ångrar att jag inte tog med mig kameran :/
Igår kväll så hände inte så mkt, såg på melodifestivalen, som SÖG! Allvarligt, världens dåligaste låtar, den enda "bra" var väll Molly, som tur är gick hon vidare till final! Och Björn Ranelid gick vidare också, hans låt var så dålig att jag seriöst funderade på om det var seriöst att dom var med först, haha. Ni som såg kanske fattar? Han liksom stod där och pratade och sen var det typ en kvinna som stod och sjöng typ "Kärleken är ett mirakel"... om och om igen. Och då undrar jag , VEM röstade på den låten?! Den förtjänar inte en plats i finalen, om ens själva melodifestivalen..
Så vi orkade inte kolla på omröstningen så vi såg två avsnitt av Vampire diaries, bästa ! Sen så smsade jag en hel del på kvällen också. Jupp det var det som hände igår..intressant !;)
Finns inget att göra... får nog ta och svara på kommentarer. På tal om kommentarer så har jag börjat få en del på sistone, och statistiken har stigit! Yess! :D

1 kommentar: