fredag 24 februari 2012

There was no time

Igår blev det inget bloggande, för jag hade ingen tid till det.
Runt elva åkte jag & Emelie hem till Adde och var med honom och Aron till klockan halv 5. Vi hade jättekul, haha. Trodde att jag skulle dö av skratt :D Kort sammanfattning av vad vi gjorde: pratade, skrattade, gungade, sköt på varandra med leksaksvapen, åt pizza och var ute och gick. Normalt?
Efteråt så stannade jag hos E en stund, vi åt typ pizza (igen) och packade lite kläder. Efter nån timme gick vi ner till mig, och så sov hon här :)
Det är väll ungefär vad som hände igår..
Plus att mitt internet segar sönder för jag har förbrukat mitt snabba internet för denna månaden så nu har jag lägre hastighet. Så jag tror inte att jag kan ladda upp så några bilder från igår,dom kommer den 1 mars, då får jag tbx mitt snabba internet. Eller så får pappa "förminska" dom. Heheh.

Så bilderna kommer nog upp senare idag ändå !
hörs // Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar