tisdag 31 januari 2012

The 98's

Idag i skolan så bildade jag, Emelie, Josse, Ellen, Adde, Emil, Marcus & Aron ett band på rasten, hehe. The 98's, det är vi ja!
 Push this link!

 Trycktrycktryck ovan för att se videon när vi spelar Idas sommarvisa. hehe, första gången vi spelar tsm så det fick bli något enkelt.. fast rätt grymma är vi ändå! Vi börjar spela mer seriöst en bit in i videon, just so you know.
Jag på elgitarr, Josse sjunger, Adde på trummor, Ellen & Aron på akustisk gitarr (som inte hörs alls...), Emelie på maraccas, Marcus på bas och Emil på... något konstigt instrument som jag aldrig tidigar i mitt liv skådat, haha. Ser ut typ som en hi-hat fast liksom bara en hi-hat och pytteliten?
Elgitarren överröstar dom akustiska så dom hörs inte alls, tror att Aron och Ellen får ta nåt annan instrument kanske, haha.

Men kolla på videon, snälla? Puuuuuuuush! :D
Tycker det är så himla kul att spela elgitarr, vanlig gitarr och trummor! Piano och sjunga suger jag på, det är inget för mig..



music in my <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar