måndag 23 januari 2012

Nananaa....

Hej bloggen.
Jag vet att jag har glömt dig i några dagar, men har varit upptagen, excuse moi!

Dagen har varit helt okej, har smidit lite onda planer med Josse... Haha, nej skojja bara. Fast egentligen inte, men dom är inte direkt elaka, haha. Punkt.

I helgen sov jag över hos Josse, sen så har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Vi hade redigt kul kan jag säga! Fotade inte så mycket, men några flumm kort blev det ändå, som vanligt..
Har jättelust att fota, men har verkligen inte lust att gå ut i denna kylan. Det har nämligen kommit snö! Woww, inte lite sent eller så?
I sommar kommer jag fota som tusan, då kommer vi säkert att åka till nåt mysigt ställe, antagligen Österlen/Ystad (kärlek till det stället) eller Tyllösand. Älskar båda dom ställena, fast måste medge att Österlen och Ystadär mysigast! Det är så himla mysigt där att man inte vill åka därifrån, haha.

Vill jättegärna åka till Frankrike, gärna till Paris! Allt verkar så mysigt och fint där.. Staden verkar väldigt fin också, absolut ett av mina drömreemål för till fället (fast helst på sommaren då!).

Bra zoom, utan objektiv! Nikon coolpix L120 <3 dock inte jag som tagit bilden, det är pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar