torsdag 5 januari 2012

Fixat lite va..

Så, nu har jag fixat en header som jag tycker är mycket bättre än mina förra, i alla fall än så länge. Denna som jag har nu är lite enklare fast ändå fin, dom andra verkade så.. jag vet inte. Kändes som jag lade ner ganska lite tid på dom, och att dom blev änna "fulfina". Ända problemet med denna är att den är ganska liten, den når liksom inte ända ut? (haha..) Men, jaja, nu orkar jag inte pilla mer med det, bloggen får se ut som den gör nu ett tag!

Tycker ni inte denna är bättre? kommentera!

Bestämde jag mej för att försöka spela "A drop in the ocean" på gitarren förut, gick faktiskt ganska bra! Den är ganska enkel, här är en länk till ackorden: chords . Trodde att den skulle vara svårare...
Gillar den låten, den är väldigt fin tycker jag. Speciellt texten !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar