onsdag 18 januari 2012

update

Har uppdaterat blogger.com , fast vill fortfarande byta till blogg.se, vissa av mina vänner säger att det inte går att kommentera här :o Jag själv vet att det kan vara ganska krångligt att kommentera här..

Slutade tidigt idag, gött. Efter skolan stannade jag hos Emelie, vi lagade kyckling gryta, mumma! Lovar, den är as god!;) När jag skulle gå hem märkte jag att det spöregna ute, bra eftersom mitt paraply är väldigt sönder..
Läste Kenzas blogg för några minuter sen, hon tar bloggpaus :( Kan behövas ibland, även för dom bästa! Någon hade typ kommenterat en jätte elak kommentar, typ " dåligt av dig att svika alla så, det förväntar man sig inte av sveriges största bloggare. Hoppas du åker ner från topp listan!"
Damp, hon kanske vill vila lite och umgås med vänner när hon precis kommit hem från 3 VECKORS lång semester? Haha, gud... Personen hade blogg  också, det  var typ en vuxen? xd

Fick hem ett paket på posten idag, en klocka och tresseme shampo/balsam och värmespray. Den där sprayen behövs asså! Har så slitet hår, tack plattången !






B Y E!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar