torsdag 5 januari 2012

Bloggen

Har ändrat design och header flera gånger men blir aldrig nöjd. Första dagen så tycker jag att den är fin men sen så bara... klickar det inte eller vad man nu kan säga.. Får fråga nån kompis att hjälpa mig, då blir det säkert bra ;)

Förresten, kom å tänka på en sak.. ni kanske undrar varför bloggen heter just melodiis? det är för att jag heter Melody i mellannamn, tycker att det är ganska fint om jag får säga det själv. Bättre än typ Berith eller något annat fult, haha. (ni som heter Berith, ta inte illa upp nu va! fast det finns väll inte så många nuförtiden som heter Berith? Förutom gamla dårå...)
Vad heter ni i mellannamn? :D (Hoppas att det inte är Berith bara ;))

På tal om något helt annat, så måste jag skörda på smurfspelet nu, haha. Och ni bara bryr er sååå mycket..
Tycker faktiskt det är ett ganska kul spel, finns till Iphone och android :)

Snyggaste bilden asså........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar