onsdag 4 januari 2012

I just can't get enough

Har vart och handlat på överby idag. Fick med mig några saker hem, som jag behövde.
Slutrean började i måndags och är fortfarande igång så fick grejerna till riktigt bra priser också ! rea<3

Cardigan/kofta, GinaTricot 100 ;-


Cardigan, GinaTricot 49 ;-

ASSNYGG ring, GinaTricot, 20 ;-

Och så kom det ett paket på posten med nagellack från veckorevyn, för en tia! vääärt.

Sen så fick jag 2 par vinter skor, bra nu när kylan börjar komma. :/ Tog inga kort på dom, för orkade inte.
Gillar ringen, tycker den är riktigt snygg! När jag provade de i affären så fastnade den på fingret så jag fick typ panik, men tillslut så lossnade den, hehe. Och när jag provade byxor inne på GinaTricot så fastnade dom på benet, så jag fick inte av dom HELLER, så mamma fick dra av dom... lyckat, haha. Får se till att inte prova så små byxor i framtiden! Fast dom var väldigt snygga, och vad gör man inte för ett par snygga jeans för 99 spänn? ALLT!
Diamonds  clothes is a girls best friend!
Kläder kan det aldrig bli för mycket av, när jag blir stor ska jag skaffa mig en sjukt stor walkincloset!

Nån som vill ha? första, andra, tredje, såååååld!
Njaa, men varför inte?

*Dregel*
Tänk att ha ett helt rum fyllt med bara kläder och skor...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar