tisdag 3 januari 2012

Everybody grows up

Nu har Emelie gått hem, hon sov här i natt. Hahah, vi kunde inte somna för pappa snarkade och vi var typ inte trötta.. men till slut somnade vi, runt tre. Lite sent för att vara jag..
Funderar på vad jag ska göra, blir nog att läsa eller spela gitarr, finns inte så mycket mer man kan göra.
Vädret suger ute, ska tydligen bli storm igen? Önskar att det vore sommar igen, så att man åtminstone kan vara ute lite utan att frysa ihjäl. Gillar solen!



Längtar tillbaks till skolan, även om jag gillar att ha lov. Men jag saknar alla vänner, dom gör ens dag i skolan ju! Tänk vad tråkigt det skulle vara utan alla vännerna, skulle typ somna i skolan då hahah . Därför tycker jag att ALLA förtjänar en bra vän, någon som man kan vända sig till och prata om vadsomhelst med. Ingen ska känna sig ensam,  även om man inte kan prata om allt med personen.
Jag käner att jag har flera sånna personer, och jag älskar dom till tusen! <3

Jag och Emelie när vi var små, söta Prisessor!

Jag, Emelie och Josse på mitt kalas på vattenpalatset, för läänge sen. I bakgrunden syns några också, dom har jag varit väldigt bra vän med, men inte längre. Eller jo nån enstaka kanke !






Haha, ni är för söta ! ;)

Kanske har missat någon , inte meningen!

Vänner kommer och går, endast dom äkta återstår!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar