måndag 16 januari 2012

Seriously.

Nu lovar jag att inte byta design/header på bloggen på ett bra tag. Känns som jag byter hela tiden, bara för att jag aldrig blir nöjd. Haha, stör mig på folk som byter hela tiden, och sen gör jag det själv -.-

Är hemma från skolan idag, sjuk. Fast mår bättre än igår, mycket bättre.
När jag kom hem från Sandra var jag astrött så jag gick och lade mig och sov som ni redan vet. Sen på natten så vaknade jag och hade ont i hela kroppen, typ nacken, huvet, halsen, ryggen, armarna o.s.v så jag fick ta en alvedon och somnade om till sist. Sen vaknade jag en gång till då jag hade drömt något och var typ super kall svettig (mmysigt). På morgonen när jag vaknade hade jag fortfarande ont. När vi skulle äta frukost så reste jag mig från soffan och då blev det helt svart , sen när jag kunde se igen så var det typ något som började blinka framför ögonen på mig, då kollade jag på pappa och märkte att jag såg dubbelt så jag satte mig ner. Efter det kändes det som om jag skulle kräkas :/
Typ så var min gårdag/natt. Kul. Nej, inte direkt.

Det var därför jag inte bloggade igår, sorry!



När pappa fyllde år så "tände" vi en khom loy lykta, den flög iväg asfort så fick inga super bilder direkt, men fick två hyfsade! (dom ovan, fast det kanske ni fatta)
Orkar inte göra något speciellt idag, så det blir nog att läsa lite ELLE? Fick den tidningen i julklapp, inget som jag brukar köpa så.. Det är väll hyfsat bra, ganska mycket inspiration, men även en del intervjuer. Det är väldigt mycket reklam i den tycker jag! Ett stort plus till alla tips som är med i alla fall, och typ att den är väldigt tjock.
På sistone har jag börjat läsa väldigt mycket "tjej tidningar" känns det som... håller koll på det senaste ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar