tisdag 17 januari 2012

Ain't gonna be shy

Har inte hänt så mycket idag, ända roliga lektionen i skolan var musiken, musik <3 Vi prestenterade oss för vår "nya" lärare. och sen spelade vi trummor, älskar det! Haha, medans dom flesta tycker att det är ganska svårt tycker jag att det är pretty easy.. Lärde mig det i somras på musik lägret jag var på, på typ 10 minuter, hehe. Allstså det där första, typ fot, simbal och den där tredje saken som jag aldrig kommer ihåg namnet på.. Fast där hade dom riktigt bra trummor, det är alltid lättare att spela på sånna, i skolan har vi typ "elektriska trummor", och ett par riktiga fast dom är typ halv trasiga. Fast dom elektriska fungerar,  fick lite beröm där iaf  ;) nööjd. På musik lektionerna ska jag nog satsa på att lära mig att spela trummor bättre, och kanske elgitarr, fast först och främst trummor, låter så grymt!
Sen hade vi SO , också en helt okej lektion denna dagen. Gör typ grupparbete om de 3 oceanerna, kul. Fast Fia och Emelie gör allt roligare, dom andra i gruppen är bara irriterande.. dom stör mig 24/7 så att jag inte kan koncentrera mig, hatar sånt!!

På tal om något helt annat så fick jag för mig att prova alla mina sommar shorts igår, så drog ur alla ur garderoben och beundrade hur korta dom var och hur bra dom flesta satt :D Bara jag som vill ha sommar? Bästa årstiden, lätt! Vill ha bruna ben igen..


Hahah...

Inte direkt bleka ben, nej...

KOLLA BEN FÄRGEN!


Haha, minen...
Sommaren 2010 !
SENA SOMMAR KVÄLLAR PÅ STRANDEN <3


Blir glad bara jag tänker på dom stunderna..

Nu ska jag nog greja lite med typ världens mest beroende framkallande program floorplanner.com
Bra för mig som älskar att planera hus och inreda! Kärlek till den sidan, och tack pappa för att du hittade den åt mig, hehe.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar