onsdag 25 januari 2012

Every second is a highlight

Har suttit och redigerat lite bilder med picnik, men det typ laggade as mycket, så jag bestämde mig för att ge upp :/

Har inget speciellt att skriva egentligen, kan väll berätta lite om dagen.
Hade elevensval imorse & jag, Emelie och Ellen gjorde klart våran grej som ska sitta på skåpet (jag äger å att förklara..), sen började vi skissa på lite kulisser till Grease, just nu gör vi en såndär som man sticker i huvvet i och ska kasta paj på (?). Hahah, ingen fattar säker vad jag menar.. känner att jag inte har en bra dag idag, failar typ med allt..
Efter ev. så hade vi svenska, men jag & Josse är inte med på svenskan på onsdagar för vi spelar gitarr då. Just nu spelar vi Domino- Jessie J, så grymt bra!
Sen hade vi matte, det gick också bra. Efter det så slutade vi, gött att komma hem lite tidigare än vanligt.
.....................................................................................................................................

Igår så var jag inne på urbanoutfitters.com , för första gången faktiskt... Hittade några snygga plagg som jag inte orkar ladda upp bilder på, hehe. Men sidan är värd en titt!

Känner att det här inlägget blev sjukt rörigt, så ska nog inte skriva mer nu, chao!
Sötaste katten! <3


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar