lördag 28 januari 2012

Lady Gaga goes...

Totally insane...
Alla vet ju att hon är en aning speciell, kläderna, sminket osv.. Men här om dagen satt jag och läste en tidning när jag plötsligt får syn på en artikel där det står att hon ska släppa en parfym som inte direkt luktar som alla andra.. lukten ska bestå av BLOD OCH SPERMA!? Hon kan tydligen aldrig vara som alla andra, haha...

”Mother Monster has reportedly requested that the scent ‘smell of blood and semen" .

Huh, vem vill lukta så? Inte jag....


"I wanted to extract the feeling and the scent of blood and semen from molecular structures, so that’s where that [report] came from,” she said. “[Blood and semen] is in the perfume but it doesn’t smell like that – you just get the after feeling of sex from the semen and the blood is primal."
"The “blood” part of her fragrance is actually derived from her own blood. “It was taken out of my own blood sample so it’s a sense of having me on your skin."

Haha, undrar om flaska verkligen kommer se ut såhär? Man förväntar sig ju att den ska se lite annorlunda ut med tanke på hur den ska lukta....





A bit over the edge?
Visst, hon har sin egen stil och jag tycker att hennes musik är bra, och hon står ut ur mängden & är  cool.
Men jag undrar om någon kommer att köpa denna parfymen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar