fredag 27 januari 2012

Jag är skakad, inte rörd

Har precis kommit hem från skolan, hade utvecklingssamtal! Det gick bra, inget större att säga om det.
Berättade för läraren att jag har blogg, haha. Undrar om hon kikar in? Skulle kanske vara bra, hon är ju min svenska lärare! ;)

Imorse kom det fransmän till skolan, det var kul att lyssna när dom pratade och att få prova att säga några ord till dom. Dom har kommit hit till sverige för att stanna i en vecka, som utbytesstudenter. Skulle vara kul att åka till något land som utbytesstudent någon gång i livet.
Skulle vilja åka på språkresa också, eller är det samma sak? Nae, det kanske det inte alls är...
Det konstiga är att dom var här för att lära sig bättre engelska? Undrar varför dom åkte till Sverige då, haha. Varför inte England/Amerika? Fast här i Sverige pratar man ju ganska bra engelska så det funkar nog bra det med.

Imorgon blir det att åka till Josse & fira birtday! Lite efter kanske, men grattis på fjortisdagen Yosy! ;) Ska bli roligt med tjejkväll igen, det är alltid lika kul.
Ska nog ta och gå och spela hjälpa pappa att klara en level på "Need for speed" nu, meheh. Gillar det spelet. Kände mej lite grym igår när han typ kom några meter på en bana, och sen kom jag och klara nästan hela.


Ikväll blir det nog att se på film och mysa med familjen. Kanske läsa lite också? Tror att jag ska börja läsa den perfeka mannen eller systrar i jeans.. Fast funderar på Sagan om ringen också? Alla verkar bra så  jag får väll se. Har läst systrar i jeans tidigare så jag vet att dom är bra, är på fyran nu!
Men ha en bra kväll iallafall! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar