lördag 14 januari 2012

Y E S T E R D A Y

Går dagen var sjukt rolig, kan jag säga!
Först gick vi till pizzerian och åt, personalen trodde nog att det var något fel på oss för vi satt och tjoa som bare den.. Haha, iaf, sen gick vi till Emelie och hämtade våra väskor som vi hade lagt där tidigare, innan vi gick till pizzan. Sen blev vi hämtade av Sandras föräldrar och åkte hem till Sandra och där gjorde vi typlite allt möjligt, dansade, pratade en massa, flummade tog en massa kort och massa annat.
Några somnade vid 1-2, men jag, Sofia, Emelie J, Ellen och Sandra tänkte dygna ju, som jag sa igår. Men vi orkade inte så somnade typ halv fem.. men ändå! Fast Sandra somnade tjugo över sex, om hon skulle varit uppe 10 min till så skulle hon dygnat, haha.
Orkar inte ladda upp så jätte många, men ni kan få några "gruppbilder".

I pizzerian :)

Birthday kid! Grattis Sandra!<3

We're sexy and we know it, yeah!

Osminkade, mätta, glada! flummiga... och varma.

Jag, Fia och Emelie sov på en dubbel luftmadrass på golvet, det var inte lite trångt, fast det var mysigt! Mitt i natten (okejdå, typ 6-7) så vaknade jag med Emelies knän uppkörda i min mage och Fias rumpa tryckt mot min rygg. Klaustrofobi! Kunde typ inte röra mig. Låg så en stund sen fick jag nog och putte bort dom. Sen gick jag på toa, och efter det kunde jag inte somna för jag hade ont i magen (tack Emelie) och frös som *** för båda fönstren var öppna för det hade varit så varmt i rummet på kvällen.
Haha, Fia fick typ damp på mig för jag kissade hela tiden bara för att jag hade druckit typ sju glas vatten innan jag somnade....

Jag och Fia vaknade vid tio,dom andra typ kvart över. Trodde att vi skulle sova skitlänge. Fick typ bara 5 h sömn så när jag kom hem la jag mig i sängen och sov i 4 timmar, haha. :D Nä, nu blir det nog å se film med familjen och farmor.
Förresten så måste jag ju säga grattis till pappa som fyller år idag! GRATTIS PAPPA, älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar